چند دلیل برای اکستنشن مو
مقالات و نکات مهم در اکستنشن مومقالات آموزشی

چند دلیل برای اکستنشن مو

چند دلیل برای اکستنشن مو

شاید تا به حال درمورد افزودنی های مو یا اکستنشن نمی دانستید اما دلایل زیادی وجود دارد كه بهتر است از این روش برا ی برجسته تر و پر حجم تر كردن كردن موهای خود استفاده كنید، زیرا این روش برای اضافه نمودن حجم و طول مو مناسب می باشد.داشتن مویی بلند و پرپشت نقش مهمی در زیبایی زنان دارد پس اگر موهای کم حجم و کوتاهی دارید به راحتی در این دوره زمانه داشتن چنین آرزویی محال نیست و به راحتی با چند دلیل برای اکستنشن مو های خود به این خواسته خود برسید.

استفاده کردن از اکستنشن مو هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و هرکسی می تواند آن را انجام دهد اما توجه کردن به جنس و برند معتبر در این کار به شما کمک خواهد کرد. همیشه برای انجام دادن اکستنشن مو از یک آرایشگر حرفه ایی کمک بگیرید که به موهای شما آسیبی وارد نشود و از اکستنشن مرغوب برای این کار استفاده کنیددر این مقاله چند دلیل برای اکستنشن مو را به شما ارائه میدهیم.

در زمانی که از اکستنشن مو استفاده می کنید باید برای شستشوی آن ها از شامپوهای استفاده کنید که فاقد سولفات و پارابن باشند. اگر اکستنشن شما از نوع کلاه گیس و یا کلیپسی است شب ها موقع خواب آن را از موهای طبیعی خود جدا کنید و نگذارید مدت طولانی روی سرتان باقی بماند.برای انتخاب اکستنشن باید به رنگ موی طبیعی خودتان دقت کرده و متناسب با آن رنگ مورد نظر خود را استفاده نمایید.

همچنین باید به جزئیات دیگری نیز توجه کنید تا جایی که بهترین اکستنشن مو که حالت طبیعی به موهای شما بدهد حتی به سایه رنگ مویتان نیز با توجه نشان دهید.اگر موهایتان در حالت طبیعی خود صاف می باشد می توانید از هر نوع اکستنشن مویی که دوست دارید استفاده کنید اما اگر موهای فر و وزی دارید بهتر است از روش بوند یا دوخت برای موهای خود استفاده کرده که به استایل و بافت موی شما نزدیکتر خواهد بود.

وقتی موهای خود را اکستنشن کردید باید بعد از آن مراقبت های لازم را نیز رعایت نمایید که یکی از اصلی ترین آن ها استفاده از شامپو و نرم کننده مناسب است. در هنگام شستن موها ابتدا باید دقت کنید که موهایتان به هم گره نخورد و اگر در حین شستشو اکستنشن ها جدا شدند نگران نباشید. با استفاده از شامپوی بدون سولفات و پارابن موهای خود را بشویید و آن را به ریشه موهای خود بزنید و با آب ولرم آن را شستشو دهید و اگر از نرم کننده استفاده می کنید باز هم دقت نمایید که ریشه موهای خود را به آن آغشته کنید.

بهتر است که همیشه موهای صددرصد طبیعی برای اکستنشن تهیه کنید ولی این نوع از اکستنشن‌ها هزینه بالاتری دارند.موهای مصنوعی به شکل غیرطبیعی براق هستند. بسیاری از انواع آنها را نمی‌توانید از طریق اتو و سشوار و با کمک حرارت، حالت دهید. موهای مصنوعی نسبت به موهای طبیعی بسیار سبک‌تر هستند و مثل موهای طبیعی حالت نمی‌گیرند و کنار نمی‌روند. در نتیجه، اکستنشن مو با موهای طبیعی، بسیار طبیعی‌تر جلوه می‌کند و اصلا قابل تشخیص نیست.

اگر حساسیت پوستی دارید از اکستنشن کردن موهای خود خودداری کرده چرا که ارزش قرمزی، تاول و ورم پوستی را نخواهد داشت. افراد زیادی هستند که پوست های حساسی دارند که در هنگام استفاده از چسب هایی که برای اکستنش مو به کار می رود دچار حساسیت خواهند شد.اکستنشن مو به روش میکرو رینگ یا میکرو باندینگ، حدود ۳ تا ۴ ماه باقی می‌مانند. این نوع از اکستنشن بعد از این مدت، یعنی زمانی که حدود یک و نیم اینچ از پوست سر فاصله گرفت باید دوباره در جای خود تنظیم شود.اکستنشن‌های کلیپسی را می‌توانید به راحتی و روزانه، جدا و دوباره نصب کنید.سایر روش‌ها مثل اکستنشن‌های چسبی یا بافت، حدود ۶ تا ۸ هفته دوام می‌آورند.

حجم موی اضافه شده باید با حجم موی اصلی فرد تطابق داشته باشد تا اکستنشن‌ها آسیبی به موهای خود فرد وارد نکنند. بنابراین، افرادی که موهای کم‌پشت و نازکی دارند، باید اکستنشن کمتری به موهای خود بیافزایند نسبت به کسانی که موهای پرحجم و ضخیمی دارند.

رشد طول مو

آیا تا به حال از خودتان پرسیدید: “چرا موهای سر در یک نقطه خاص رشد نمی کنند و شاید موها یشما باید در نقطه ای حجیم تر شوند تا به قسمت های دیگر مو هماهنگ گردند، اما اكستشن مو دقیقا همین كار انجام می دهند و با عث می شود كه موها به طور یكنواخت و صاف رشد كنند .پس چند دلیل برای اکستنشن مو را بدانید.

رنگ مو

چند دلیل برای اکستنشن مو:

آیا همیشه  دوست دارید رنگ های موهای مختلفی را آزمایش کنید، اما نگران هستید كه به قالب صورت یا چره تان نیاید، یا می ترسید که به موهایتان آسیب بزند؟  با این حال، اكستنشن مو این روند را ساده و آسان كرده است ، زیرا می توانید از رنگ ها و مدل های مختلف مو به صورت طبیعی استفاده کنید، در واقع اكستنشن مو نه تنها هیچ صدمه ای به موهایتان نمی زند بلكه باعث زیبایی فوق العاده انها نیز می شود.

از مهم ترین عوامل در انتخاب اکستنشن مو این است که از نزدیک ترین تن رنگ به موهای خود استفاده کرده تا حالت طبیعی خود را حفظ کند.

فواید اکستنشن برای رنگ موها

افزایش حجم مو

چند دلیل برای اکستنشن مو:

اگر از ریزش مو رنج می برید و همین مسئله باعث شده تا اعتماد به نفستان كم شود، نگران نباشید زیرا اكستنشن یا افزودنیهای مو یک منبع عالی برای افزایش حجم موها ی شما می باشند. در واقع فرمت های مو به شما کمک می کند که حجم اضافی به موهای شما اضافه شود ، البته افزودنی های مو در وزن های مختلفی ارائه می شود مانند:: 120 گرم ، 160گرم و 220 گرم . مجموعه های 120 گرم برای کسانی که موهای خوب با حجم بالایی دارند،مناسب است. مجموعه های 160g برای موهای ضخیم با حجم متوسط مناسب است و موهای 220 گرم برای کسانی مناسب است كه موهای انها دارای طول و حجم كم و نا مناسبی است .

سبک مو

اكستنشن مو باعث زیبایی و جذایت بیشتر موهای شما می شود. زیرا با اضافه شدن طول اضافی، حجم و حتی پاپ رنگی مختلف به موهای خود، می توانید سبك های مختلفی را بر روی موهای خود ایجاد كنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مطالب

فهرست

 

برای اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام ما سر بزنید

تماس تلفنی اینستاگرام