اکستنشن مو

اکستنشن مو با جدیدترین روش های روز دنیا و موی طبیعی

اکستنشن مو چیست ؟

یکی از مشکلاتی که امروزه خانم ها با آن روبه رو می‌شوند، این است که در اثر بیماری ها، مشکلات پوستی، تغییرات ژنتیکی و اقلیمی دچار ریزش مو می‌شوند و برای جبران این مشکل به روش های درمانی زیادی متوصل می‌شوند. از جمله روش های درمان، استفاده از روش های کاشت مو، استفاده از داروهایی برای رویش سریع مو و اکستنشن مو می‌باشد که رایج ترین، پرطرفدارترین و در عین حال سریع ترین روش برای داشتن موهای بلند و صاف همان اکستنشن مو می‌باشد که برای این کار باید به سراغ مراکز و آرایشگاه های معتبر و متخصص در این زمینه رفت.

مفهوم تخصصی و کامل اکستنشن مو این است به طول و حجم موها اضافه نماییم که برای این کار از موهای مصنوعی و طبیعی استفاده می‌شود که این موها به لابه لای موهای افراد اضافه می‌شوند و این کار را به کمک کلیپس، سنجاق و چسب مخصوص انجام می‌دهند و علاوه بر حجم دادن به طول و عرض موها، موهایی با رنگ های مختلف و هایلات شده به موها اضافه می‌نمایند. این روش به افرادی که دارای موهای بسیار کم پشت و نازک می‌باشند، بسیار کمک می‌نماید و نیز برای آن دسته از افراد که دوست دارند موهای پرحجم و بلندی داشته باشند، بسیار مناسب  می‌باشد.

برای انجام این کار آرایشگر یا افرادی که به طور تخصصی و قانونی با این کار آشنایی پیدا نموده اند، ابتدا موهای فرد مراجعه کننده را کاملا بررسی می‌نمایند تا آن ها را به لحاظ حجم و ضخامت بررسی کنند، سپس به میزان نیاز و درخواست مشتریان نوع اکستنشنی که برای افراد و با توجه به جنس موهایشان مناسب است، انتخاب می‌نمایند که در ادامه مقاله به انواع آن اشاره خواهیم کرد.

فواید اکستنشن مو

اکستنشن مو فواید بسیاری دارد که در زیر به ذکر مهمترین‌شان می‌پردازیم:

  1. شاداب شدن موها
  2. تقویت بافت‌های چربی موجود در مو
  3. ایجاد موهای درخشان
  4. صافی مو
  5. از بین رفتن وز مو
  6. شانه‌پذیری بیشتر مو
  7. از بین رفتن مشکلات به وجود آمده در ساختار مو (به میزان قابل توجه)
  8. راحتی بابت استفاده مداوم از اتو مو
فواید اکستنشن مو
اکستنشن مو چگونه انجام میشود

نحوه و لوازم لازم برای اکستنشن مو

موها به عنوان یکی از عوامل دخیل در زیبایی، نقش زیادی را ایفا می‌نمایند. عده ای از افراد برای داشتن موهای بلند و پرحجم به سراغ اکستنشن مو می‌روند. اکستنشن مو را هم می‌توان در خانه انجام داد و یا هم به سراغ مراکز متخصص برای انجام این کار رفت. برای انجام اکستنشن مو در منزل می‌بایست وسایل این کار را فراهم کرد که از جمله این وسایل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • انواع تار موهای مصنوعی یا طبیعی
  • اتوی موی مختص این کار
  • گیره جدا کننده موها
  • حلقه های فلزی برای اتصال موهای اضافی
  • انواع پلت های کراتینی
  • انواع چیپ های اکستنشن
  • چسب های کراتینی
  • رینگ
  • کلیپس
  • چسب حرارتی

انواع روش های اکستنشن مو

برای نحوه انجام و آموزش اکستنشن مو باید با انواع روش های اکستنشن مو آشنایی داشته باشیم که انواع این روش ها به شرح زیر می‌باشد :

اکستنشن مو گرم

در انجام این نوع اکستنشن مو از وسایل و پنسی های گرم برای اتصال موهایی که قرار است اضافه شود، استفاده می‌گردد تا عمل اکستنشن سریع انجام شود که این نوع را با توجه به جنس موی افراد انتخاب می‌نمایند.

اکستنشن مو موقت

این نوع اکستنشن مو به راحتی قابل جدا شدن و اتصال می‌باشد و برای این کار تارهای مصنوعی یا طبیعی مو را با کلیپس های مخصوص و چسب انجام می‌دهند و یا بافت های آماده را به موهای افراد متصل می‌کنند.

اکستنشن مو نیمه دائمی

طول عمر این نوع اکستنشن حدود دوماه می‌باشد و در این روش نوارهای مو یا دسته های کوچک مو را با کمک چسب به موهای افراد متصل می‌نمایند.

اکستنشن مو دائمی

دوام این روش بیشتر از روش های قبلی می‌باشد و طول عمر آن بیش از شش ماه می‌باشد و در این روش موهای بیشتری را به موهای افراد اضافه می‌نمایند.

روش های اکستنشن مو
نکات مهم اکستنشن مو سر

نکات مهم قبل و بعد از انجام اکستنشن مو

قبل و بعد از انجام اکستنشن مو باید نکاتی را رعایت نمود. از جمله کارهایی که قبل از اکستنشن مو باید انجام داد به صورت زیر می‌باشد :

  • قبل از انجام اکستنشن مو، موهای خود را کاملا تمیز نمایند.
  • موها و وسایل انجام کار را باید کاملا آماده نمایند.
  • از چسب های مخصوص این کار و بهداشتی استفاده شود.
  • در صورت استفاده از تارهای موی طبیعی، قبل از شروع کار آن ها را می‌بایست کاملا ضدعفونی نمود.

همچنین پس از اکستنشن مو نیز باید مواردی را مورد توجه قرار داد :

  • بلافاصله پس از انجام کار نباید موها را شست
  • هنگام شانه زدن موهای اکستنشن شده، باید از پایین موها شروع کرد و از برس های مناسب برای این کار استفاده نمود
  • برای تغییر رنگ موهای اضافه شده به موها باید به مراکز متخصص انجام این کار مراجعه نمود
  • تا حد امکان از خوابیدن بر روی موها جلوگیری نمایید
انجام اکستنشن مو طبیعی

اکستنشن مو طبیعی چگونه انجام میشود ؟

اکستنشن مو هم با موهای مصنوعی که در تولیدی های مخصوص تولید می‌شوند و هم با استفاده از موهای طبیعی خریداری شده از افراد انجام می‌شود. برای اکستنشن مو با موهای طبیعی، مناسب ترین روش ،روش لیزری می‌باشد که برای این کار از دستگاه های مخصوص پانچ مانند و چسب کراتینی انجام می‌شود و معمولا از درجه حرارت بسیار ضعیف و قابل تنظیمی برای این کار استفاده می‌گردد.

برای انجام اکستنشن مو طبیعی باید مراحل زیر را طی نمود :

ابتدا باید موها را کاملا تمیز نمود و شستشو داد
موها را در دسته هایی کوچک قرار داده و با قرار دادن لایه های چسب بر رروی موهای فرد، نسبت به اتصال موهای طبیعی اضافه شده اقدام نمایند

اکستنشن مو طبیعی نسبت به اکستنشن با موهای مصنوعی قیمتی متفاوت تر دارد و گران تر است که البته در این نوع اکستنشن با موهای طبیعی قیمت های با توجه به جنس، کیفیت، اندازه موها و روش انجام کار متفاوت می‌باشد. برای انجام این نوع اکستنشن از موهای طبیعی فاقد موخوره، موهایی با رنگ طبیعی و اصلی خود و…  استفاده می‌گردد. اکستنشن مو با تارهای طبیعی مو دارای مزایایی می‌باشد :

از جمله مزایای اکستنشن مو این است این موها مانند موهای خود فرد نشان داده می‌شود.
این نوع موها بسیار راحت تر از تارموهای مصنوعی قابل حالت دادن می‌باشند.
انواع بافت ها را می‌توان به راحتی بر روی آن ها انجام داد.
دوام بیشتری نسبت به موهای مصنوعی دارد و سال ها می‌توان از این نوع موها استفاده نمود.

خرید مو طبیعی برای اکستنشن مو

امروزه مراکز و مغازه های زیادی برای خرید موهای طبیعی و سالم افراد ایجاد شده است و معمولا موهایی را از افراد خریداری می‌نمایند که هیچ گونه آسیبی به آن نرسیده باشد و مو خوره نداشته باشد و معمولا موهای ضخیم تر طرفدار و خریدار بیشتری دارند. جدا از این موارد افرادی هستند که موهایی که اکستنشن کرده اند را به فروش می‌گذارند. موهای اکستنشن شده زمانی قابل فروش می‌باشند که به خوبی نگهداری شده باشند.

برای اکستنشن مو هم از موهای مصنوعی و هم طبیعی استفاده می‌شود که موهای مصنوعی در تولیدات خاصی تولید می‌شوند. اما سوال اینجاست که موهای طبیعی چگونه و به چه صورت تهیه می‌شوند ؟ در پاسخ به این سوال می‌توان چنین مطرح کرد که بیشتر افرادی که دارای موهای سالم می‌باشند، اقدام به فروش موهای خود به مراکز انجام اکستنشن می‌کنند. معمولا موهای ضخیم ،  پر پشت و طبیعی  دارای مشتری بیشتری نسبت به موهای کم پشت می‌باشند و معمولا موهای طبیعی در شهرهای بزرگ با قیمت بیشتری از صاحبان آن خریداری می‌شود و البته باید مراکزی که اقدام به خریداری موهای طبیعی می‌نمایند، موارد بهداشتی را رعایت نمایند تا هنگام استفاده از این موها برای اکستنشن مو مشتریان مشکلات پوستی ایجاد نشود.

برای خرید موهای طبیعی، بعضی از مراکز اکستنشن و آرایشگاه ها، معیار را وزن موها و بعضی دیگر تعداد رشته های مو را قرار می‌دهند و هرچه ظاهر موی خریداری شده، طبیعی تر و بدون رنگ باشد، بهایی که بابت آن پرداخت می‌شود بیشتر است. یعنی به طور کلی برای خرید مو از افرادی اقدام به خرید مو می‌نمایند که دارای موهای ضخیم، پرحجم، بدون موخوره و دارای رنگ طبیعی باشند که این کار در بیشتر شهرهای بزرگ تهران، اصفهان، شیراز و …  دارای مراکز مختص به خود می‌باشد. آرایشگاه ها و مراکز متخصص در زمینه اکستنشن مو، ابتدا اقدام به ضدعفونی موهای طبیعی که خریداری کرده اند، می‌نمایند و سپس با کمک آن ها اقدام به اکستنشن موها به کمک موهای طبیعی می‌نمایند.

خرید موی طبیعی اکستنشن مو
نکات مهم اکستنشن مو طبیعی سر

نکات مهم برای اکستنشن مو طبیعی

قبل از انجام کار، جنس موهای خود را کسی که این کار را انجام می‌دهد نشان دهیم.
از اتصال تارموهای سنگین تر از تارموهای خود جلوگیری نماییم چرا که تارموهای سنگین سبب فشار و آسیب به بافت اصلی موهای فرد می‌شوند.
پس از اکستنشن مو با تارموهای طبیعی، هنگام شستشوی آن ها دقت نماییم و مانند موهای اصلی خود با آن ها رفتار نماییم.
از شامپوهای نرم کننده و مرطوب کننده استفاده نماییم تا دچار موخوره و آسیب نشوند.
از چنگ زدن خشن موها در زیر دوش حمام جلوگیری نمایید.
از آب بسیار داغ برای شستشو استفاده نکنید چرا که هم موجب آسیب به آن ها می‌شود و هم اینکه احتمال جداشدن این موها وجود دارد.
برای محافظت بیشتر از این موهای اضافه شده از شامپوهای فاقد سولفات و مواد مضر استفاده نمایید چرا که این نوع شامپوها سبب خشک شدن موها و شاخی شدن نوک موها می‌شود و ظاهر آن ها را ناخوشایند می‌نماید.
موهای اکستنشن شده را هفته بیش از سه بار شستشو دهید و پس از شستشو آن ها را کاملا خشک کنید.
درصورتی که تارهای موی طبیعی اضافه شده با گیره و حلقه های فلزی به موهای شخص متصل شده باشند، می‌توان با جدا کردن این موها، آن ها را به راحتی شستشو داد.
تا حد امکان از سشوار کردن و اتو کردن تارهای موی اضافه شده جلوگیری نمایید زیرا این کار سبب آسیب به این موها و کاهش طول عمر آن ها می‌شود.

روش انجام اکستنشن مو به روش لیزری

اکستنشن مو دارای انواع مختلفی می‌باشد که هرکدام به روش خاص و با دستگاه های خاصی انجام می‌گیرد که یکی از به روز ترین نوع اکستنشن مو، اکستنشن لیزری می‌باشد. در این روش که نسبت به روش های دیگر برای موهای افراد ضرر کمتری دارد، از دستگاه های بدون حرارت لیزری استفاده می‌نمایند ولی آن را در شمار اکستنشن های گرم بدون خطر قرار داده اند.

روش انجام اکستنشن مو به صورت لیزری این است که ابتدا موهای فرد را دسته بندی می‌نمایند که البته  به صورت دسته های نازک دسته بندی می‌شوند و آن ها را به کمک شانه مرتب می‌نمایند. سپس دستگاه را آماده می‌نمایند و مقداری چسب مخصوص در آن می‌ریزند و به کمک این دستگاه و چسب آن موهای اضافی را نصب می‌نمایند. این روش دارای مزایای بیشتری نسبت به دیگر روش های اکستنشن مو می‌باشد که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

طبیعی جلوه دادن روش انجام کار
خشک شدن سریع چسب استفاده شده در این روش
دوام و طول عمر بیشتر موهای اکستنشن شده با روش لیزری
بالا بودن ظرافت این روش
افراد به راحتی می‌توانند پس از اکستنشن مو با روش لیزری موهای خود را به نحو دلخواه آرایش نمایند

این روش با روش های دیگر تفاوت هایی دارد که مهمترین تفاوت اکستنشن مو به روش لیزری با دیگر روش ها این است که نوع مواد و چسبی که در این روش استفاده می‌گردد، متفاوت می‌باشد و پایه این روش کراتین می‌باشد. از دیگر تفاوت های روش اکستنشن مو لیزری با دیگر روش ها، این است که در این روش از حرارت زیادی استفاده نمی شود و آن میزان کمی که استفاده می‌گردد، قابل تنظیم می‌باشد ولی روش های دیگر چنیین نمی باشد.

از دیگر تفاوت این روش، این است که موهای اضافه شده و محل اتصال آن ها  مشخص نمی باشد و کاملا طبیعی نشان داده می‌شود. همچنین نوع چسب استفاده شده در این روش، متناسب با رنگ موهای مشتریان می‌باشد.

اکستنشن مو لیزری

مرکز تخصصی اکستنشن مو سالن شبنم حضرتی

اکستنشن مو یکی از روش های مناسب برای افرادی است که  بر اثر عوامل مختلف دچار ریزش مو شده اند و یا دوست دارند موهای بلندی داشته باشند، مناسب می‌باشد و به روش های مختلفی انجام می‌شود و در انجام هر روش از وسایل و شگردهایی متفاوتی استفاده می‌گردد. این روش زیبا سازی مو که از منشا آن کشورهایی اروپایی بوده است، امروزه در ایران به ویژه در شهرهای بزرگی مانند تهران بسیار رایج شده است. اکستنشن مو سبب پر پشت نشان دادن و بلند نشان دادن موها می‌شود.

مرکز تخصصی اکستنشن مو شبنم حضرتی در زمینه ارائه انواع خدمات اکستنشن مو با روش لیزری فعالیت می‌کند. خانم شبنم حضرتی مدرس برند she ایتالیا است و برای یادگیری و به کارگیری متدهای جدید و پیشرفته، سالانه یک بار به کشور امارات سفر می‌کند تا از جدیدترین متدهای اکستنشن مو مطابق با استانداردهای جهانی آگاه شود.

شبنم حضرتی

رزرو وقت برای اکستنشن مو لیزری با موی طبیعی

در صورتی که برای انجام خدمات اکستنشن مو، کراتین و احیا مو یا رنگ و مش مو نیاز به مشاوره دارید یا برای رزرو وقت لطفا با شماره تلفن‌های قرار گرفته تماس بگیرید.

بانوان عزیزی که مایل به آموزش خصوصی اکستنشن مو توسط خانم شبنم حضرتی هستند لطفا برای زمان بندی ثبت نام و اطلاع از دوره ها با ما تماس حاصل فرمایید.

با مراجعه به پیج اینستاگرام شبنم حضرتی می‌توانید کلیپ‌های آموزشی رایگان و نمونه کارهای فراوان ایشان را مشاهده فرمایید و سوالات خود را در دایرکت بپرسید.

آدرس :
کامرانیه شمالی بعد از خیابان داریوش، خیابان ثروتی، بن بست صیرفیان، پلاک 2، سالن تخصصی شبنم حضرتی

تلفن تماس :
۰۹۱۲۲۵۷۷۱۲۱
۰۹۳۰۸۶۵۰۰۱۶

3 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست

 

برای اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام ما سر بزنید

تماس تلفنی اینستاگرام