مراقبت پوست
مقالات آموزشیمقالات و نکات مهم در اکستنشن مو

نكات زیبایی کره ای برای داشتن پوستی کامل

باید اعتراف كرد كه كره ای هابخشی از فرهنگ زیبایی هستند زیرا كه روش های بسیاری برای حفظ پوست خود دارند. به همین دلیل در ادامه چندین مورد زیبایی که پوست شما را شگفت انگیز می كند بیان شده است.

1. صورت خود در حمام ماساژ بخار دهید

کلینیک های پوستی در کره جنوبی وجود دارد که ماساژ صورت را با بخار انجام می دهند و تنها با استفاده از حرکات دایره ای و چرخشی با انگشتان خود این كار را انجام می دهند در ابتدا باید از پیشانی شروع به ماساژ می شود و سپس روی گونه ها و استخوان فک انجام شود. ماساژ باعث افزایش گردش خون و ایجاد یک چهره بشاش می شود.

2. با یک دستمال خیس پوست صورت خود را لایه برداری کنید

برای نداشتن چین و چروک هر روز برای ماساژ صورت خود از یك پارچه خیس استفاده كنید.

3. از ماسک صورت زغال استفاده کنید

خرید ماسک های ورق به اندازه خرید کلنکس در کره جنوبی معمول است. این ماسك پوست شما را سم زدایی و لایه برداری می کند و تمام کاری که باید انجام دهید این است که اجازه دهید ماسك  به مدت 15 تا 20 دقیقه روی صورت شما بماند تا جادوی ان را مشاهده كنید.

4.یک ماده صورت را بین دو لایه مرطوب کننده بمالید

بسیاری از خانمهای کره ای در همه موارد تمیز کردن صورت خود را به صورت روزانه انجام می دهند. اسانس ها محلول هایی با پر از مواد مغذی پوست هستند که پوست شما را آبرسانی می کنند و بعد از پاکسازی استفاده می شوند و می توانید حداکثر قابلیت ارتجاعی و هیدراتاسیون پوست خود را بالا ببرید.

5. از ماسک خواب شبانه استفاده کنید

در هنگام خواب سلولهای پوستی شما سخت ترین کار خود را در بازیابی سلول انجام می دهند. این بهترین زمان برای مرطوب کردن صورت است. به این ترتیب در سب ها و موقع خواب از ماسك صورت استفاده كنید.

6. چای سبز بنوشید

آیا تا به حال به یک رستوران کره ای رفته اید و یک چای مزه دار و مغذی خورده اید؟ این همان چیزی است که از بدو تولد به نوزادان کره ای برای تقویت پوست و رفاه کلی آنها استفاده می شده است. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است و یک مطالعه نشان داد که نوشیدن آن می تواند گردش خون را بهبود بخشد .

7. تمرین کشش دهان

این ترفند گردش خون را بهبود می بخشد و رنگ پوست را روشن تر می کند .

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مطالب

فهرست

 

برای اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام ما سر بزنید

تماس تلفنی اینستاگرام