اکستنشن مو
مقالات آموزشیمقالات و نکات مهم در اکستنشن مو

سوالات متداول درباره اکستنشن مو

بیشتر افراد از نداشتن یا کم پشتی مو رنج می برند و تصور می کنند هیچ راه حلی برای این مشکل وجود ندارد علاوه بر این به دلیل این مشکل روز به روز اعتماد به نفسشان پایین می آید اما راهی وجود دارد که می توانید موها زیبا،بلند و صافی داشته باشید.

روش های اکستنشن مو

وصل کردن مو :

وصل کردن 20-50 رشته مو به موهای سر با استفاده از روش اکستیشن انجام می شود این کار به روش افقی و در پشت سر صورت می گیرد علاوه بر این موهای اکستنشن در وسط پوست سر و در زیر موی کاشته می شود تا واقعی و مانند موهای خودتان به نظر برسند. همچنین ناحیه تاج سر تا قسمت پایین سطح سر پوشش داده خواهد شد همینطور تعداد و اندازه موها با تعداد و اندازه موی خودتان مطابقت دارد. موهای اکستنشن در حالت ایده آل در اندازه های مختلفی تهیه می شوند تا با رشد موهای شما مطابقت داشته باشند.

سؤالات متداول درباره اکستنشن مو

آیا  آیا اکستنشن مو به موهای من آسیب می رساند ؟

اکستنشن به موهای شما آسیب نمی رساند. با این حال ، موهایی که اکستنشن شده اند نیاز به  مراقبت بیشتری نسبت به موهای طبیعی خودتان دارند. توصیه می شود مراقبت های روزانه و هفتگی را فراموش نکنید همچنین توصیه می شود هر 5 هفته  بار، موهای خود را کاملا بررسی کنید تا از چسبندگی و موخوره بودن آنها جلوگیری کنید و از اکستنشن موهای خود لذت ببرید .

 

بهترین محصولاتی که برای مراقبت از اکستنشن مو استفاده می شوند چیست ؟

برای اطمینان از اینکه موهای طبیعی و موهای اکستنشن شده خصوصیات هم را حفظ کنند ، اضافه کردن مواد مغذی و رطوبت به موها بسیار مهم است. از آنجا که اکستنشن مو فولیکول های خاص خود را ندارد و همیشه کمی از پوست سر فاصله دارد مانند موهای طبیعی تان رطوبت کافی ندارد و این امر باعث می شود تا موهای اکستنشن شده مرتب نیاز به هیدراتیه کردن داشته باشد و باید به آنها مرتبط روغن اضافه کنید همچنین برای داشتن موهای طبیعی و مراقبت از آنها و حفظ رطوبت مورد نیاز آنها از شامپو و نرم کننده استفاده کنید. بنابراین استفاده از ماسک مو 1-2 بار در هفته راهی عالی برای تقویت موهای اکستنشن است.

 چه مدت موهای طول شده سالم می ماند ؟

بسته به کیفیت مویی که برای اکستنشن انتخاب می کنید ، دوام کاشت متفاوت است. ماندگاری موهای اکستنشن  شده نیز به روش اکستنشنی که استفاده می کنید بستگی دارد. اکستنشن های دائمی می توانند تا سه ماه ادامه داشته باشند و اکستنشن های نیمه دائمی بین 6 تا 8 هفته بنابراین طول عمر آنها به میزان استفاده آنها بستگی دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مطالب

فهرست

 

برای اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام ما سر بزنید

تماس تلفنی اینستاگرام