اکستنشن مو دوختی
مقالات و نکات مهم در اکستنشن مومقالات آموزشی

آموزش اکستنشن مو لیزری

اکستنشن مو به روش لیزری یکی از یکی دیگر از روش های اکتنشن مو است که امروزه در اکثر کلینیک ها شاهد اجرای آن هستیم، این روش در اکثر کلینیک ها با استفاده از دستگاه های لیزری مو به بهترین شکل ممکن انجام می شود که در این قسمت به دلیل استقبال بی نظیر خانم ها قصد داریم به بررسی وکستنشن مو به روش لیزری بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

دانلود ویدیو آموزش اکستنشن مو

کمی بیشتر با اکستنشن مو به روش لیزری آشنا شویم

در این روش که یکی از روش های نوین و بسیار ایده آل اکستنشن است، مو به آسانی نصب شده و هیچ آسیبی به ریشه های مو وارد نمی شود. بسیاری از متخصصان مو و زیبایی معتقد هستند که اکستنشن مو به روش لیزری یکی از کارآمد ترین و بهترین روش های اکتنشن مو است که از نظر زیبایی، کیفیت و استحکام حرف اول را در تمامی روش های اکستنشن مو می زند.

چرا در روش اکستنشن مو به روش لیزری آسیب کمتری به ریشه های مو وارد می شود؟

به دلیل استفاده از دستگاه لیزری اکستنشن و کراتین های گیاهی ‌ای که برای کاشت مو در این روش مورد استفاده قرار می گیرد، به شما این اعتماد و اطمینان را می دهد که به موهای اصلی آسیب به مراتب کمتری در مقایسه با سایر روش های اکستنشن مو وارد شود.

به همین دلیل این روش یکی از روش های پرمصرف و ایده آلی است که توسط اکثر متخصصان پوست و زیبایی مورد تایید قرار می گیرد.

آیا این روش تنها برای کاشت مو است ؟

خیر، این روش علاوه بر این که برای کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد، یک روش ترمیمی نیز است. به صورتی که از این روش می توان برای پرپشت نمودن موهای جلوی سر، موها‌ی نازک و کم حجم نیز استفاده نمود.

بررسی فوائد اکستنشن مو با لیزر

این روش در مقایسه با سایر روش های اکستنشن مو، همانند: اکستنشن مو با رینگ؛ اکستنش مو با گیره؛ اکستنشن مو چسبی و … فوائد بسیار زیادی دارد که می تواند حس اعتماد و اطمینان را به کاربر هدیه دهد. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • با استفاده از اکستنشن مو به صورت لیزری، به دلیل این که لیزر تنها 15 درصد از سطح موهای طبیعی شما را تحت تاثیر قرار می دهد، کمترین فشار بر روی موهای شما وارد می شود. از دیگر فوائد استفاده از این روش می توان به استفاده نمودن از کراتین های گیاهی به عنوان چسب مو برای کاشت مو اشاره نمود.
  • همچنین کراتین های گیاهی برای مو بسیار مفید هستند، علاوه بر مفید بودن آن ها برای سلامت مو در آن ها حلالی وجود دارد که در نهایت برای برداشت کاشت مو، هیچ آسیبی به مو و ساقه مو وارد نمی شود.
  • از دیگر فوائد این روش می توان به طبیعی جلوه دادن کاشت مو اشاره نمود که این ویژگی در این روش، به دلیل ظرافتی است که در دستگاه لیزر به خوبی صورت می گیرد.
  • در این روش می توانید از موهای طبیعی خود برای کاشت و ترمیم استفاده کنید، بنابراین عملیات مش،رنگ و فر کردن مو به سادگی بر روی موهای شما قابل اجرا است.

آیا در روش اکستنشن مو به صورت لیرزی عوارضی وجود دارد؟

در حالت کلی هیچ گونه عوارضی در این روش وجود ندارد و همین موضوع آن را به یکی از خاص ترین روش های اکستنشن تبدیل ساخته است اما بهتر است قبل از انجام فرایند اکستنشن مو به روش لیزری، با متخصص پوست و مو در خصوص انجام این روش مشورت کنید چراکه ممکن است پوست شما به مواد گیاهی حساسیت داشته باشد.

بهترین روش اکستنشن مو آیا روش لیزری است؟

قطعا به دلیل فوائدی که در این روش وجود دارد، می توان آن را به عنوان یکی از بهترین و موثر ترین روش ها برای کاشت و ترمیم مو ها دانست. همچنین اکثر متخصصان مو و زیبایی این روش را به عنوان روشی نوین و کارآمد به مراجعه کنندگان خود پیشنهاد می دهند.

پس در حالت کلی می توان این روش را در مقایسه با سایر روش های دیگری که در اکستنشن مو وجود دارد، به عنوان بهترین و موثر ترین روش های کاشت و ترمیم مو دانست.

اکستنشن مو به روش لیزری

اگر شما هم از علاقه مندان به یادگیری و استفاده از این روش هستید و یا کلینیک زیبایی دارید و می خواهید آموزش اکستنشن مو به روش لیزری را دنبال کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

دوره آموزش اکستنشن مو

مرحله اول از آموزش اکستنشن مو به روش لیزری

یکی از موارد بسیار مهمی که باید در آموزش اکستنشن مو به روش لیزری به آن توجه داشته باشید، تقسیم بندی موهای سر به شیوه ای درست و کاملا اصولی است چراکه ممکنه افرادی که به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنندو قصد دارند موهای خود را اکستنشن کنند، تعداد شاخه های انتخابی آن ها بسیار محدود باشد. (به عنوان مثال، 20 عدد، 30 عدد، 50 عدد و…) همچنین تقسیم بندی اصولی باعث افزایش کیفیت کار و یکسان بودن فرایند نصب می شود.

اگر یکی از مشتریان شما، در واقع خانمی باشد که قصد دارد موهای سر خود را حجم دهند و یا یک قدی را بلند تر کنند، باید از تری دی نیم کره بالای سر شروع کنید. یعنی در فرایند تقسیم بندی پس از مشخص نمودن فرق سر، از شکستگی ابرو شروع کنید. پس از این که اولین خط از شکستگی ابرو را به درستی انتخاب کردید، حجم مناسبی از مو را در درست بگیرید.

مرحله دوم:

در مرحله بعد که در واقع تقسیم و جدا سازی نیم کره پشتی سر است باید به این نکته توجه داشته باشید که قسمت پشتی سر دارای یک برآمدگی است و چون دید بیشتری در اختیار مخاطبانی قرار می دهد که با شما هم صحبت و یا در حال تماشای موهایتان هستند، بهتر است بعد از این شکستگی، خط فرضی خودتون رو ایجاد کنید که بتونید مو رو به صورت کامل از اون نقطه نصب کنید.

(مجدد تاکید می کنیم که موقع تقسیم قسمت پشتی سر، حتما پس از شکستگی به بعد و به سمت پایین فرایند نصب مو را انجام دهید. )

خط رو در قسمت پشت سر ایجاد کنید و بخشی از موهای سر را در دست بگیرد، حال بخشی از موهایی که در قسمت شکستگی ابرو در اختیار داشتید را هم به این قسمت اضافه کنید. اگر کمی موهارو منظم جمع کنید و به سمت بالا نگه دارید متوجه خطوطی خواهید شد که در قسمت پشت و یا در قسمت شکستگی ابرو ها به وجود آمده است.

شما در واقع این خط ها را ایجاد کرده اید تا با استفاده از آن ها بتوانید اکستنشن را به صورت تری دی، انجام دهید. موهایی که در اختیار داریم (یعنی موهایی که در قسمت پشت و در شکستگی ابرو جمع کردیم) رو به صورت کامل جمع می کنیم، توجه داشته باشید که موی شما به هیچ عنوان نباید ول باشد و یا پرز های آن از اطراف مو بیرون بزند.

انقدری این کار را با حساسیت انجام دهید تا خط های فرضی شما کاملا یکدست و مرتب باشند. این موضوع در نهایت باعث می شود در هنگام کار با لیزر به هیچ عنوان موهای شما به هم گره نخوردند.

مرحله سوم:

در این مرحله از آموزش اکستنشن مو به روش لیزری به قسمت شکستگی ابرو ها برگردیم، به خطی که در این قسمت همانن فرق سر باز کرده ایم دقت کنید! چراکه خانم هایی که برای عمل اکستنشن وارد کلینیک زیبایی می شوند، می خواهند در نهایت کار آن ها مشخص نباشد و تمیزی کار برای آن ها بسیار حائز اهمیت است.

حال یک سوم از موهایی که در نزدیکی گوش قرار دارند را جدا می کنیم چراکه ما قصد داریم موها را به خوبی پوشش دهیم و فرایند اکستنشن مشخص نباشد. ما قصد داریم در واقع کارمون بسیار زیبا و ظریف باشد، در عین حال هم می خواهیم فرایند این کار قابل دیدن و مشخص بودن نباشد چرا که ممکن است حجم موی مشتری بسیار کم باشد.

لطفا با دقت به این قسمت توجه کنید: میزان تار مویی که می خواهیم برداریم با توجه به سر مشتری باید مشخص باشد، اگر تار های موی مشتری ما به شدت نازک باشد باید حجم بیشتری از مو را در یک خط صاف برداریم. در غیر این صورت و اگر تار موی مشتری نازک نباشد، ما قادر هستیم تعداد کمتری از نیم دهم را هم مورد استفاده قرار دهیم.

نکته: ( در برخی از موسسه ها متاسفانه آموزش های اشتباهی وجود دارد و آن ها می گویند اگر تمام حجم مو به عنوان مثال 1 گرم است، باید مویی را که برای اکستنشن مورد استفاده قرار می گیرد هم 1 گرم باشد. این گفته کاملا اشتباه است.)

در واقع حجم مویی که قرار است آن را برداریم باید نصف حجم مویی باشد که می خواهیم آن را نصب کنیم! چراکه این فرایند نصب باید به گونه ای باشد که فشاری که به ریشه مو وارد می شود قابل تحمل باشد.

مرحله چهارم:

فرض ما بر این است که مشتری ما موهای نازکی دارد، پس نیم گرم از موهارو بر می داریم، آن ها را صاف می کنیم! به گونه ای که تمامی تار و پود های مو کاملا یکسان شوند. برای این که بتوانیم فرایند اکستنشن مو را به خوبی انجام دهیم، از تلق های کمکی استفاده می کنیم.

تلق ها در بازار، توسط شرکت ها و برند های متفاوت و مختلفی تولید شده اند که می توانید از هر نوع شرکتی آن ها را خریداری کنید. هدف استفاده از تلق ها این است که تممامی موهای انتخابی ما محصور شوند و ما بتوانیم به سادگی موهای اکستنشن رو با موی طبیعی سر نصب کنیم تا به هیچ عنوان پرز های اضافی مو، دور مو قرار نگیرند و کار ما را خراب نکنند.

استفاده از تلق ها درست است که باعث افزایش مدت زمان کار می شود و همچنین سرعت را پایین می آورد اما در نهایت کاری زیبا، یکدست و تمیز را به مشتری تحویل می دهد. پس استفاده از تلق در فرایند اکستنشن بسیار موثر و تاثیر گذار است.

مرحله پنجم:

تلقی را که انتخاب کرده ایم بر دور موی انتخابی خودمان قرار می دهیم، حال با استفاده از گیره قسمت بالایی تلق و قسمتی از موهایی که انتخاب نشده را به هم گره می زنیم تا فرایند کاری ما ثابت شود. تا به این جای کار ما یک دسته موی تمیز و کاملا یک دست داریم، حال نوبت به آن رسیده است تا فرایند اکستنشن را انجام دهیم.

ممکن است مویی که شما انتخاب کرده اید و باید فرایند اکستنشن را توسط آن انجام دهید، از رنگ بندی های مختلفی تشکیل شده باشد. به هرحال شما باید مناسب ترین و نزدیک ترین مویی را انتخاب کنید که رنگ آن به موی اصلی شما نزدیک تر باشد. حال فرض بر این است که:

موی انتخاب ما 100 شاخه و رنگ آن هم همسان با رنگ موی مشتری است و می خواهیم فرایند به صورت تری دی با هدف افزایش حجم مو باشد.

نکاتی که باید در هنگام انتخاب شاخه مو بدانیم!

بسته 100 عددی ای که انتخاب کرده اید باید به گونه ای باشد که تمامی آن ها 1 گرمی باشند، علاوه بر این مورد آن ها باید سر کراتین های ریزی نیز داشته باشند. سر کراتین ها درست زمانی که بر روی موی سر قرار می گیرند، باید هم رنگ مو باشند تا در کار مشخص نشوند. علاوه بر این، حجم چسب ها باید به گونه ای باشد که وقتی بر روی سطح سر قرار می گیرند و دستی روی سطح سر کشیده می شود، باید حس کنید که چیزی نرم و ظریفی بر روی سر های شما قرار گرفته شده است.

مرحله ششم:

تار مویی رو که انتخاب و آن را برداشته ایم، در مقایسه با حجم مویی که از سر مشتری جدا کرده ایم تقریبا نصف آن است. همچنین سر کراتین های آن ریز هستند که وقتی ما می خواهیم آن ها را به انتهای کار قرار دهیم فاصله ای به میزان نیم فاصله را رعایت می کنیم تا در این صورت فشاری به ریشه مو وارد نشود.

زمانی که مو را به فاصله نیم میلی متری از موی سر قرار دادیم، با استفاده از دستگاهی که در اختیار داریم آن را بر روی مو قرار می دهیم (در واقع فرایند لحیم کاری را انجام می دهیم) و به مدت 10 ثانیه و به تعداد 2 الی 3 مرتبه این فرایند را انجام می دهیم.

پس از این که این کار به خوبی به اتمام رسید، دو طرف انگشت رو به سمت پایین حرکت می دهیم و موی خودمون رو به صورت کامل در اختیار می گیرم و به صورت چرخشی مو رو پیچ می دهیم. توجه داشته باشید که مو از زیر هیچ نوع حرکتی نداشته باشد و ما فقط می خواهیم چسب کراتینی که دور مو قرار دارد را پوشش دهیم.

پس از این که اولین شاخه را به خوبی اکستنشن نمودیم، شاخه بعدی را هم کاملا یکسان رعایت می کنیم و سعی کنید شاخه بعدی را خیلی نزدیک به شاخه اول نزنید چراکه در این صورت فشاری که به ریشه های مو وارد می شود بسیار بالا است. مجدد برای شاخه بعدی نیز فرایند قبل را تکرار می کنیم.

این بود آموزش اکستنشن مو به روش لیزری که خیلی ساده و با حداکثر بازدهی انجام می شود. امیدوارم این آموزش برای شما لذت بخش بوده باشد. همچنین اگر سوالی در این خصوص دارید می توانید در بخش نظرات از ما بپرسید اما در ادامه قصد داریم به نکات و مراقبت هایی که پس از اکستنشن انجام می شود، بپردازیم.

نکات مراقبتی‌ای که باید پس اکستنشن مو به روش لیزری بدانید!

پس از آن که فرایند اکستنشن را انجام دادید، اکستنشن ها به مدت 3 الی 6 ماه اگر مو طبیعی باشد که صد در صد باید این موضوع رعایت شود، می تونید از آن ها استفاده کنید. با توجه به رشد مو می تونید پس از 3 ماه آن را باز کنید و با استفاده از مواد نگهدارنده و سر کراتینی هایی که به آن ها می خورد، مجدد استفاده کنید.

شما قبل از اکستنشن، از هر نوع شامپویی که اتسفاده می کردید می تونید برای موهای خودتون پس از اکستنشن نیز استفاده کنید. ولی حتما باید توجه داشته باشید که پس از فرایند اکستنشن، برای موهای سر خودتون از سرم و یا آب رسان و یا هر نوع ماسکی که قبلا استفاده می کردید نیز استفاده کنید چراکه این موها کاملا طبیعی هستند و نیاز به سرم و آبرسان دارند.

در شب هنگام و درست زمانی که می خواهید استراحت کنید، حتما سعی کنید موهای خودتان را ببافید و حتما با استفاده از برس های اکستنشن، موهای خودتان را قبل از حمام شانه بزنید. لازم به ذکر است که در مدت زمانی که اکستنشن بر روی موهای شما وجود دارد و درست تا قبل از زمانی که آن را باز نکرده اید، می توانید ماهی یک بار و یا هر دوهفته یک بار، برای براشینگ به کلینیک خودتان مراجعه کنید تا به هیچ عنوان ریشه های موی شما به هم گره نخورند.

مجدد تاکید می کنیم که آموزش اکستنشن مو به روش لیزری را مجدد با دقت مطالعه کنید تا با ریزه کاری های آن اشنا شوید.

آموزش اکستنشن مو

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر و آموزش تخصصی،  دوره آموزش اکستنشن مو را تهیه فرمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مطالب

فهرست

 

برای اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام ما سر بزنید

تماس تلفنی اینستاگرام